niedziela, 29 marca 2015

Zaczynamy

Cześć!


Na początek wypadałoby się przedstawić. Mam na imię Julia, a od kiedy pamiętam moją pasją były psy. :) W 2011 roku spełniło się moje marzenie, w domu pojawił się mały, rudy szczeniak, który później otrzymał ode mnie wdzięczne imię Toffi. ;)
Od tamtego czasu- kiedy myślałam, że opieka nad psem to wyprowadzanie go na spacery i dawanie jedzenia- bardzo wiele się zmieniło. Teraz nie wyobrażam sobie życia bez niego. Tak naprawdę zaczęliśmy pracować dwa lata temu, a naszym ulubionym zajęciem stało się rally-o. Drugą rzeczą, jaką uwielbiam robić jest fotografia. Przed moim obiektywem najczęściej stają psy, więc moje pasje się łączą. :) 
Razem z Toffim  mamy na koncie wiele porażek, a także sukcesów, o których chciałabym pisać na blogu.


Do następnego postu!

fot. Natalia Wajszczak

12 komentarzy:

  1. Na pewno będziemy zaglądać ;)))

    Pozdrawiamy+obserwujemy
    http://plutoifigaro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno będę czytać bloga. Powodzenia ! :)

    max-psiprzyjaciel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekamy na kolejne wpisy :) I zapraszamy do nas oczywiście: niedoskonaly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny blog, na pewno będę zaglądać. :D

      Usuń
  4. Nie mogę się doczekać następnych postów :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobry początek! Już wiadomo że to będzie ekstra blog! ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w blogowaniu :)
    swiatmoichzwierzaków.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też czekam na kolejne posty. :)
    Pozdrawiamy!
    Wiktoria&Rex
    http://reksio-the-dog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne zdjęcie :). Będziemy wpadać :).

    OdpowiedzUsuń