poniedziałek, 22 czerwca 2015

Czerwcowe osiągnięcia!



Jak najlepiej spędzić weekendy przed wakacjami? Z psem, oczywiście! Pomysłów na spędzenie aktywnie wolnego czasu nie brakuje,  na Facebooku cały czas pojawiają się nowe wydarzenia, pikniki, zawody, grupowe spacery... Wybrałam 3 najciekawsze i wyruszyliśmy! Podsumowując te dwa tygodnie wystarczy użyć jednego słowa: cudownie. Cudowna atmosfera, cudowni ludzie, cudowne psy, cudowne zdjęcia, można wymieniać i wymieniać. Czas wszystko ułożyć i opisać po kolei.


13 czerwca- Dog Games summer

Decyzja o pójściu na DG była dosyć spontaniczna, jeszcze tego samego dnia wahałam się czy pojechać. Jestem pewna, że gdybym nie pojechała, bym żałowała! Wzięłam Toffiego i obraliśmy kurs na Tor Stegny. Podróż autobusem nie należała do przyjemnych; ścisk, upał, dobrze że ludzie patrzyli pod nogi, bo biedny spanieluszek mógł zostać zdeptany.  Kiedy dotarliśmy, okrążyliśmy cały plac dookoła, żeby pies mógł się zaznajomić z nowym miejscem i poszliśmy się przywitać z Klaudią i KaspremZuzią i JessieKlaudią od DianyZuzią od Fredzia i Zuzią i Shivą. Tak się złożyło, że zostaliśmy tam do 16 :D Tof na początku był nieco wycofany, później było super, chociaż 
praktycznie cały dzień wypoczywał w cieniu na kocyku, 
z przerwami na ochłodę w wodzie. 
Biegające, skaczące i szczekające psy  nie robiły na nim żadnego wrażenia. Przewidywałam najgorszy scenariusz, tj. rzuci się na jakiegoś psa, wbiegnie na pole, będzie wciąż szczekał... Jak zwykle przesadziłam, spaniel pokazał, że mogę mu zaufać :) 
Wróciliśmy zmęczeni, szczęśliwi i chętni na więcej! Pewnie poszlibyśmy też w niedzielę, gdyby nie to, że mieliśmy plany na następny piknik. 
   
Rada na przyszłość- nigdy więcej manualnych obiektywów! To była jedyna zła decyzja w tym dniu. 





 14 czerwca - Piknik z okazji Ogólnopolskiego Dnia Dogoterapii

Kolejna świetna impreza! Byliśmy rok temu, w tym roku też nie mogło nas zabraknąć. O 12 spotkałam się z Oliwią i Lakim, później odnalazłam Martę z Enzo w tłumie jacków i Zuzię z Bezą :P Kto widział Toffiego "na żywo" ten wie, że momentami biegnie w tłum psów, potem zatrzymuje się z miną:


Można powiedzieć, że wyglądał tak przez cały ten dzień :D 
Chociaż ogólnie był grzeczny, odwołanie 99%, cały czas się mnie pilnował. Żałuję, że nie było torku rally-o, tak jak rok temu, ale i tak mi się podobało. Chcieliśmy zapisać się na pokaz sztuczek, niestety był dopiero o 15:40, za późno dla nas, bo byliśmy już w domu. Próbowałam rzucać dyski Enzo, niestety bardzo niezdarnie, bo żadnego mojego nie złapał, chwilę wodowaliśmy z Bezą, skorzystaliśmy też z przenośnego studia foto, efektem jest to zdjęcie :) 


Później zostaliśmy jeszcze chwilę na pokaz agility i posłuszeństwa. Śmiało mogę stwierdzić, że ten dzień był lepszy pod względem zdjęć :) 

Beza


Denver
















20 czerwca - Sportowy piknik z psem "Pies na medal" 

Chyba najbardziej udany dzień ze wszystkich!  Tutaj spanieluszek był wprost idealny, skupiony, zmotywowany i wesoły! Wystartowaliśmy w konkursie na sztuczki z myślą "co będzie to będzie, będziemy się świetnie bawić" oczywiście stres był, nowe miejsce, zapachy, ludzie, muzyka, psy. Najbardziej bałam się, że nagle zacznie wąchać ziemię albo ucieknie :P Na początek zrobiliśmy siad z przywołaniem, potem kilka obrotów (Tof zawsze się nakręca jak robi kółeczka :D ), skok przez nogę, warowanie, przybijanie piąteczki i przyszła pora na trudniejsze sztuczki- slalom, który zawsze mieliśmy koślawy i wolny- i to był ten moment w którym spaniel się na moment zbuntował, poszczekał, ale potem do końca zrobił całość jak należy. Turlanie- bezbłędnie,  Pif Paf- to nasza nowość, uczona kilka dni temu, ale tu też zaskoczenie- zrobił to perfekcyjnie! I jako ostatnie zrobiliśmy "łapki" chyba większość wie o co chodzi- pies staje przednimi łapami na moich stopach i tak chodzimy ;)  
Jednym słowem- pokazaliśmy, co potrafimy i zdobyliśmy 2 miejsce :) 

fot. Zuza Rutkowska

Za nowy szablon dziękuję Fursora - fotografia i grafika :) 
Do następnego postu!

9 komentarzy:

  1. Fajnie by było zobaczyć filmik z Waszego sztuczkowania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już od dłuższego czasu planuję zrobić taki filmik, jednak nie mam osoby, która mogłaby mi pomóc w nagrywaniu, no i nie mam statywu :/

      Usuń
  2. Gratulacje! :D
    Macie konto na YT? Z chęcią pooglądam spanielucha w akcji :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Nie mamy, żeby pooglądać spanielucha w akcji trzeba go zobaczyć na żywo. :D

      Usuń
  3. Gratuluję Wam drugiego miejsca. :) Te wszystkie dni naprawdę super spędziliście. :)

    Pozdrawiamy,
    http://reksio-the-dog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że te dni spędziłyście super.
    Ja mieszkam w takiej dziurze; nic nie ma, daleko od wszystkiego.
    Toffi ma magiczne te paczałki! *-*
    Super foty! :) Gratuluję 2 miejsca.

    Pozdrawiamy,
    Monia i Roxi,
    http://psie-perypetie.blogspot.com/
    Przepraszam za nieobecność.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszkanie w kompletnej dziurze też ma swoje plusy! Np. Mało denerwujących ludzi na spacerach i świetne tereny :D

      Usuń
  5. Fajnie spędzony spędzony czas ;)
    Ja wlasnie szukam podobnych imprez przez kolejne miesiace, ale jakos na takie rzeczy trafiam po fakcie ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Super spędziłyście czas, zazdroszczę, blisko nas nie ma takich imprez :\

    OdpowiedzUsuń