poniedziałek, 28 września 2015

Urodziny

4 lata temu na świat przyszła mała kulka, która dwa miesiące później trafiła do mnie, i choć nikt się nie spodziewał, odmieniła moje życie o 180 stopni.
Od 4 lat razem poznajemy świat, uczymy się nowych rzeczy i cieszymy się z każdych sukcesów!
Nie potrafię sobie wyobrazić co by było, gdybym nie miała psa. Nie zwiedziłabym tylu świetnych miejsc, nie poznałabym tylu cudownych ludzi..
Kocham w Toffim wszystko, to, że jest w 100% nieidealny, że czasem nie możemy znaleźć psio-ludzkiego porozumienia, ale że każdego dnia potrafi mnie pozytywnie zaskoczyć! Kocham najmniejsze szczegóły w jego zachowaniu, które składają się na to, jakim cudownym jest psem... Że za każdym razem kiedy coś jem przynosi mi piłeczkę, równo o 21 wstaje i prosi o spacer, spuszczony ze smyczy wybiega w przód, a potem zawraca z miną "zasługuję na jedzenie", tak bardzo uwielbia uczyć się nowych sztuczek, cieszy się kiedy wracam do domu i kiedy wychodzę z łazienki, po prostu jest najlepszy :)

Naprawdę nie mam pojęcia jak to możliwe że mój szczeniak ma już 4 lata ;)

Wszystkiego najlepszego, Toffi! Żyj jak najdłużej i zawsze pozostań ciapowatym rudym stworzonkiem!!! 
3,2,1.... gleba!

7 komentarzy:

  1. 100 lat Toffi :D Badz zawsze wspaniałym spanieluszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 100 psich lat! I życzę Wam abyście jak najdłużej byli razem i tworzyli tak zgrany team. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego Toffi!!! 100 lat!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Drogi Toffi:
    Smaczniutkich kości,
    Wiele radości,
    Pełną miseczką,
    Budą bajeczną.
    Śliczną obróżką,
    Pyszną kurzą nóżką. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Spóźnione wszystkiego najlepszego! :D

    OdpowiedzUsuń