niedziela, 3 stycznia 2016

Nasz słoik szczęścia i inne wyzwania

Słyszeliście już o Słoiku Szczęścia? Jeśli nie, kliknijcie TUTAJ. Pomysł ze zrobieniem czegoś takiego dla psiarzy jest po prostu genialny. :D Pomysł mi się tak spodobał, że postanowiłam zrobić własny słoik. Obawiałam się, że 52 karteczki się nie zmieszczą, jednak jakimś cudem udało mi się je upchnąć. Zużyłam 3 kartki w różnych kolorach formatu A4, włóczkę i zwykłą białą kartkę żeby zakryć czymś wieczko słoika ze zdjęciami malin. Wyszedł taki prosty, zwyczajny słoiczek ale pod koniec roku mam nadzieję że da mi wiele radości czytając czym Toffi mnie uszczęśliwił w danym tygodniu i co udało na się osiągnąć. No bo komu ani razu nie zdarzyło się narzekać na swojego psa? Nawet jeśli zdarza się to rzadko. Wypisywanie sukcesów na karteczkach daje niezłego motywacyjnego kopa :D 



Obiecałam sobie nie brać udziału w wyzwaniach, bo może nie wyjdzie, może nie będzie czasu, nie będzie mi się chciało... Ale skąd mogę to wiedzieć jeśli nawet nie spróbuję? Razem z Toffim bierzemy udział w jeszcze jednym wyzwaniu - Nauczę psa 50 sztuczek. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Liczę na chociaż połowę z tych 50 :) Chciałabym jeszcze wziąć udział w Styczniowym wyzwaniu spacerowym, jednak po temperaturze z ostatnich dni obawiam się że na dłuższe spacery niż 30 minutowe po prostu nie dam rady wychodzić. Moje ręce i nos które aż bolą z zimna na to nie pozwolą :P  Mam nadzieję, że będą kolejne edycje!

Jeśli nie wiecie jakie psie wyzwania są przygotowane na ten rok odwiedźcie blog Po Prostu Zuzia- na końcu TEGO postu autorka je wypisała :) Ja znalazłam jeszcze jedno- Psie Wyzwanie 2016 na blogu Pies do Kwadratu.
Teraz pozostaje tylko wziąć się do roboty!



6 komentarzy:

  1. Też podoba mi się ten pomysł :). My bierzemy udział w wyzwaniu na przejście 1500km w tym roku :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Spotkałam się jeszcze ze sposobem, żeby każdego piątku losować jedną kartkę i przez weekend wykonywać zadanie, które jest tam zapisane. Jednak mi dużo bardziej podoba się pomysł, którego przedstawiłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że interesujesz się wyzwaniami :)
    Też chciałam wziąć udział z tym słoikiem, ale stwierdziłam, że tovmie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w realizacji planów!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ten pomysł :D Na pewno zrobię taki słoiczek :) Dodatkowa motywacja nie zaszkodzi :) Ja też mam zamiar nauczyć moją Lunkę kilku komend :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń