piątek, 1 stycznia 2016

Witamy rok 2016!

Na początku chciałabym przeprosić za ciszę na blogu, w ciągu ostatnich dwóch miesięcy siadałam do napisania posta jakieś 6 razy, jednak prawda jest taka, że kiedy coś staje się przymusem to cała przyjemność z pisania bloga gdzieś ulatuje. Nie przedłużając: 
 
Jaki był 2015? Był rokiem pełnym wzlotów, upadków (serio, miałam nawet myśl żeby zrobić sobie przerwę od pracy z Toffim, jednak cieszę się że mam osoby które wybijają mi z głowy takie szalone pomysły ;), jak zwykle zwiedziliśmy fajne miejsca, spotykaliśmy się ze starymi znajomymi, przeżyliśmy chwile które chciałabym zatrzymać we wspomnieniach do końca życia, nie brakowało też takich o których wolałabym zapomnieć- w skrócie był to bardzo przeciętny, ale dobry rok. W porównaniu z 2014 było o wiele lepiej. 
 
Co z postanowieniami? Nic konkretnego, wszystko wyjdzie "w praniu" ale tak ogólnie: WIĘCEJ POSTÓW NA BLOGU- to główny cel, muszę się zmotywować. Będę pisać kiedy znajdę czas, chciałabym wszystko opisywać na bieżąco, nic nie tracić i, co najważniejsze- pisać ciekawie. Oprócz tego lepiej organizować treningi, wcześniej układać w głowie lub zapisywać na kartce plan, chodzić na długie spacery, spędzać więcej czasu z psem i jak najlepiej ten czas wykorzystać, zapisać się na rally-o lub inne zajęcia (przypominam, że pisałam o tym na blogu już w kwietniu...), nauczyć się oszczędzać pieniądze i nie działać pod wpływem chwili "jakie piękne obróżki! Zamówię 7!", jak to kiedyś zrobiłam, pojechać co najmniej kilka razy do schroniska, nauczyć Toffiego nowych sztuczek. 
 
Życzymy Wam Szczęśliwego Nowego Roku, wspaniałych chwil spędzonych z najbliższymi i wytrwania w postanowieniach! :)

6 komentarzy:

  1. Czasem potrzebna jest przerwa, fajnie, że wróciliście.
    Ja naszych planów nie pisałam na blogu,tylko na kartce, bo zawsze mogą jakieś dojść, a po za tym chce je zachować dla siebie. :)
    Również życzę szczęśliwego Nowego Roku i aby był jeszcze lepszy niż poprzedni. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Wam, żeby wszystkie plany się spełniły. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego w nadchodzącym roku. Siły i motywacji w realizacji noworocznych postanowień i zadowolenia z psiaka ♥
    Pozdrawiam i zapraszam na http://czarnekudelki.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przerwa od bloga jest czasem potrzebna. U mnie też był czas kiedy chciałam coś napisać, a nie miałam weny. Nawet posty w wersji roboczej nie wydawały mi się idealne do opublikowania. Nasze postanowienia są wypisane na kartce i wiem o nich tylko ja. Mam nadzieję że uda mi się je zrealizować, chociaż połowa i byłoby super. Wam też życzę motywacji, cierpliwości i siły. No i powodzenia w realizacji planów! :)
    Pozdrawiamy, Wiktoria&Fado | Biscuit Life

    OdpowiedzUsuń
  5. spełnienia wszystkich planów i wszystkiego dobrego w 2016! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę powodzenia w tym roku ! :)

    OdpowiedzUsuń